Friday, June 1, 2012

choosing random

hye. hari ni aku nak taip banyak2.

1. first, geram dengan toolbar atas ni. dekat tab gugel chrome. sbb toolbar ni aku x nampak title post. yang menyebabkan aku kurang berminat nak tulis belog. macammane nak remove macammane nak remove?*sigh*


2. second, dah sebulan cuti aku masih belum dapat mengawal baran. oh panas panas. mengawal marah itukan cerminan iman sendiri? aduhh. :(


3. third, aku dah beli specko. dan spek yang aku pilih sgt nerdy dan aku yang nerd ni nmpk sgt2 nerd bile memakainye. -__-. lepas cek mata kat optometrist, rabun aku tak banyak pun. tapi sbb mate aku x stabil plus maybe sbb aku juling (tahu x aku juling?), so eyes burden increase. sbb tu mate cpt watery plus sakit kepale bahagian occipital. btw ade satu rahsie aku nak bgtau. act sebulan sebelum cuti dan exam sebelum balik malaysia hari tu, aku mmg xnmpk ape yang kat slide. seriouslayy. -____-"" btw ade satu spek tu bingkai die lawo. ade corak kat tepi mcm kewl2 gitu. yela kalau nak beli yang frame levi's original mmg xberduit la. tp yang tadi tu sgt kewl tapi sbb ia merosakkan tudung aku, aku terpakse menolaknye ke tepi.


4. fourth, laptop ni lembap. av xde. susahnye nak edit video. *sobs*


5. fifth, lately aku selalu tgok drama korea. dah xde kerje kan.dan waktu terbaik untuk tgok kdrama adalah selepas pukul 12 mlm. why? sbb eha dah tido dan die x boleh kacau aku dan aku pn dah xpayah mengamuk mcm singa betina. *sigh*. lepas subuh baru aku tido. mcm sekarang, jadual tido dah bertuka. malam berjage siang tido smp pukul 11. ok mmg x senonoh. dan lepas bangun terus mandi untuk mengelakkan pening.. lepas mandi makan. lepas makan makan kudap2 pulak. dan berat terus bertambah dan bertambahh... *double sigh*


6. sixth, bapak dan pak uih tolong surveykan gitar letrik untuk aku. the best price and quality aku bley dpt adalah rm350 sebijik. aku rase quite cheap lah kan. tapi tuh x masuk amp. amp is amplifier btw. tengoklah duit mcmmane nnt. semua duit aku dah habis dibelanjekan buat tiket flight. yelah kunun bajet cool xnak mintak duit kat makbapak. sekarang aku mcm pengemis dalam rumah. tulah nak cool sgt. rasekan rasekan.


7. seventh, ni sambung pasal drama korea. haha. aku selalu rase mcm xpuas hati plus nak bergaduh dgn director for most of kdrama i've watched. sbbnye aku selalu tak puas hati sbb hero kedua yang aku rase selalunye lebih cool selalu x menang. meh aku listkan untuk tunjukkan ke-childish-an aku bile tgok cerite2 cenggini. kenape good man slalu kalahhh???? -_-"
a) hanakimi (aku sll rase nakatsu perlu mng! ishk)
b) my girl (lee joon ki tuh  sikit pye baik kenapa si bodoh lee da hae tu nak tgok LDW je? grrr)
c) the moon that embraces the sun ( jung ill woo aka yang myung gun tuh sepatutnye dpt si yeon u.T.T. dah lah tuh die mati plak last2. *emo2*)


8. eighth, esok aku akan bertolak ke KL pagi2. aku harap itu bukan janji melayu aku sendiri. *sambil mengerling ke arah jam, pukul 3.03 am dan aku masih belum tidur*


9. ninth, aku masih belum beli kasut. mungkin org x percaye tp kasut di bandung kebanyakannya hanya bertahan seminggu sahaja untuk aku. maybe kaki aku ade pisau kot. dan kasut the latest yang aku gune untuk balik aritu hayatnye cume 2 hari sebelum terputus. *sigh*


10. the meaning of yeon u is soft rain. sweetnye name tu. i love everything about rain. raindrops, honeydew rain, raining cats and dogs. teringat satu scene dalam heartstring waktu PSH dgn yong hwa hulurkan tapak tangan nak rase hujan jatuh kat palms.kalau bace manga pun selalu ade scene memory yang berkait rapat dgn hujan. rain=memories. :).



goodnight and sweet dreams. assalamualaikum.

No comments: